Haken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Essy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2010 Status: Offline Points: 475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Februari 2013 om 15:59 |
Ik ben op zoek naar de volgende steek;
Hokjes haken en dan over een paar toeren een soort van spinnetje. Je haakt een paar lossen en dan een vaste? En daarna weer lossen De volgende toer hetzelfde alleen boven de 1 vaste 3 vasten Snap iemand wat ik bedoel? Ik weet alleen de verhouding niet zit nu al een poosje te knoeien en te googlen. Kan er ook geen foto van vinden helaas, vroeger heb ik dit wel gehaakt maar ja de grijze celletjes hè |
|
Groetjes van Essy
gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb zitten zoeken of ik iets "spinachtigs" zag maar helaas
|
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
misschin hier tussen, kzou zeggen kijk ff
![]() http://issuu.com/talpa/docs/262_patrones_crochet
|
|
![]() |
|
elizabethh ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
Bedoel je misschien zoiets? http://busybessy.blogspot.nl/2012/05/webbed-lace-square.html
|
|
![]() |
|
Essy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2010 Status: Offline Points: 475 |
Dank jullie wel, het is inmiddels gelukt.
|
|
Groetjes van Essy
gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |