Dubbelwandig breien in het rond. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
mibrite ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 19 Januari 2013 Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Januari 2013 om 12:48 |
Ik ben op zoek naar informatie over dubbel breien (waarbij de voor en achterzijde in tricot steek zijn gebreid en met elkaar verweven) De basis weet ik wel, maar kan dit ook op een rondbreinaald om bv. een muts te breien. En kan je dan ook een boordsteek breien, en hoe gaat het dan met het minderen. Wie heeft hier ervaring mee en wil deze informatie met mij delen.
Mibrite. |
|
![]() |
|
mibrite ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 19 Januari 2013 Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb zelf al iets gevonden wat ik bedoelde moet het alleen nog vertalen. Voor wie nog geïnteresseerd is volgt hier de link:
http://www.ravelry.com/patterns/library/rectangly-hat |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
je kunt ook nog kijken op google bij interlock breien en dan de site van Finlandia aanklikken .
Henriette Beukers geeft een hele handleiding je kunt zo meebreien als dat tenminste is wat je bedoelt
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |