waar is het bolg van mepcarla? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Wigdis ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 22 September 2012 Locatie: brabant Status: Offline Points: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Januari 2013 om 22:19 |
hoi een tijd geleden zag ik hey patroontje van rupsje nooit genoeg op mepcarla.blogspot.com mijn dochtet wilvdeze nl tracteren op school
maar dit blog is verwijderd wie kan mij helpen aan dit patroon of weet hoe ik haar ksn contacteren |
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://hollywood-cerise.blogspot.be/2012/04/once-upon-time-there-was-very-hungry.html
Hier wel een link naar een ander (?) haakpatroon van rupsje nooit genoeg ...
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Ik heb even gekeken en volgens mij is ze ook niet meer op het forum. Ik zie haar gebruikersnaam ook niet meer in de lijst staan. Misschien is ze gestopt?!
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Je hebt geen mailadres in je profiel staan dus kan je niets sturen helaas.
|
|
![]() |
|
Wigdis ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 22 September 2012 Locatie: brabant Status: Offline Points: 25 |
inmiddels aangezet stond uit sorry
saskia danje voor het patroontje maar deze isvte bewerkelijk omcer 30 van te haken ;-) |
|
![]() |
|
Ja haha, daar haak je er geen 30 van! Ik had even over 'tracteren' heen gelezen ...
![]() Je 'moet' je mail adres invullen in je profiel bij: Wndows Live Messenger. Je hebt iets 'aan' gezet schrijf je, maar daar kunnen we niets mee helaas. Alleen mensen met een Hobbydoos account kunnen je mailadres zien ...
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Ja kan nu nog niets sturen helaas
even bij saskia hier boven kijken
|
|
![]() |
|
en wederom weer aan gezet. zien je het nu?
|
|
![]() |
|
ikke wel!
![]() |
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Ja ik zie m ook
het komt eraan gerupseld
|
|
![]() |
|
geweldig dochter is helemaalblij dat de rupsjes getrakteerd kunnen worden.
![]() |
|
![]() |
|
Willen we wel een leuke foto van zien hoor!!
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |