Hulp gevraagd bij het lezen van een breipatroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
SonjaMartina ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 07 Februari 2013 Status: Offline Points: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 Februari 2013 om 01:01 |
Vraag over model 43 uit BREIEN EN HAKEN MET STYLE NR. 11 (BREIfashi |
|
Sonja
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
willlen wel maar zonder verdere informatie over je patroon/ steken en noem maar op gaat het echt niet .
Je patroon hier neerzetten is de beste optie of er moet iemand het blad in z,n bezit hebben . gr
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Staat er in het blad ergens of je om hulp kunt vragen?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
SonjaMartina ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 07 Februari 2013 Status: Offline Points: 7 |
Ja, ik hoop erop dat iemand het blad STYLE nr. 11 van 2012 heeft. Het gaat over het model nummer 43.
Met het jack ben ik nu gekomen tot aan de eerste zijlijn, halverwege het rechter armsgat en daar heb ik een markering aangebracht. Nu loop ik echter vast. Ik snap het patroon niet meer helaas. Het lijkt net of er een stuk tekst ontbreekt ... Ik ben weer gaan meerderen om aan de 34 steken te komen, maar het wordt niet mooi. Dus ik doe schijnbaar iets niet goed ... |
|
Sonja
|
|
![]() |
|
Er staat een emailadres in het blad, maar tot nu toe (23 januari heb ik een vraag gesteld) heb ik geen reactie ontvangen ...
|
|
Sonja
|
|
![]() |
|
Ik zal de omschrijving gaan uittypen ... maar dat duurt wel even
![]() |
|
Sonja
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Wij wachten rustig af . Hopelijk lukt het je te helpen maar we zijn met veel wat de een niet weet weet de ander en met vereende krachten
|
|
![]() |
|
Gisteren heb ik de hele werkbeschrijving overgetypt uit het breiboek, en daardoor werd het mij inderdaad duidelijk dat er een gedeelte ontbreekt.
Maar doordat ik het zo letterlijk heb zitten lezen en verwerken, zag ik ineens wel dat ik door een beetje knippen en plakken de beschrijving compleet kon maken, zodat ik zowaar weer verder kon ...! Voorlopig ben ik weer een eind op dreef! Mocht ik weer vastlopen, dan meld ik mij wel weer
![]() Voor nu alvast hartelijk dank voor de aangeboden hulp! ![]() |
|
Sonja
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |