Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hulp gevraagd bij het lezen van een breipatroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
SonjaMartina View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer SonjaMartina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hulp gevraagd bij het lezen van een breipatroon
    Posted: 07 Februari 2013 om 01:01

Vraag over model 43 uit BREIEN EN HAKEN MET STYLE NR. 11 (BREIfashion Een stedenreis door de wereld van de steken)

Vol enthousiasme ben ik een aantal weken geleden begonnen aan model 43, een strak jack in camelkleur met bonteffecten langs de boorden en kraag.Ik begon met de mouwen, en dat ging probleemloos. In 2 avonden had ik de mouwen af. Daarna begon ik aan het jack zelf. Het model wordt via het rechtervoorpand (vp), achterpand (ap) en vervolgens linkervoorpand overdwars gebreid. Ben gekomen tot halverwege het 1e armsgat. Heb daar een markeerring aangebracht. Maar nu snap ik het patroon verder niet meer helaas. Het lijkt net of er een stuk tekst ontbreekt ... Wie kan mij verder op weg helpen? Met vriendelijke groet,

Sonja
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2013 om 08:57
willlen wel maar zonder verdere informatie over je patroon/ steken en noem maar op gaat het echt niet .

Je patroon hier neerzetten is de beste optie of er moet iemand het blad in z,n bezit hebben .

gr
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2013 om 09:17
Staat er in het blad ergens of je om hulp kunt vragen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer SonjaMartina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2013 om 11:07
Ja, ik hoop erop dat iemand het blad STYLE nr. 11 van 2012 heeft. Het gaat over het model nummer 43. 

Met het jack ben ik nu gekomen tot aan de eerste zijlijn, halverwege het rechter armsgat en daar heb ik een markering aangebracht. Nu loop ik echter vast. Ik snap het patroon niet meer helaas. Het lijkt net of er een stuk tekst ontbreekt ... Ik ben weer gaan meerderen om aan de 34 steken te komen, maar het wordt niet mooi. Dus ik doe schijnbaar iets niet goed ... 

Sonja
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer SonjaMartina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2013 om 11:08
Er staat een emailadres in het blad, maar tot nu toe (23 januari heb ik een vraag gesteld) heb ik geen reactie ontvangen ...
Sonja
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer SonjaMartina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2013 om 11:10
Ik zal de omschrijving gaan uittypen ... maar dat duurt wel even Unhappy
Sonja
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2013 om 11:14
Wij wachten rustig af . Hopelijk lukt het je te helpen maar we zijn met veel wat de een niet weet weet de ander en met vereende krachten
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer SonjaMartina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2013 om 18:01
Gisteren heb ik de hele werkbeschrijving overgetypt uit het breiboek, en daardoor werd het mij inderdaad duidelijk dat er een gedeelte ontbreekt. 

Maar doordat ik het zo letterlijk heb zitten lezen en verwerken, zag ik ineens wel dat ik door een beetje knippen en plakken de beschrijving compleet kon maken, zodat ik zowaar weer verder kon ...!

Voorlopig ben ik weer een eind op dreef! Mocht ik weer vastlopen, dan meld ik mij wel weer Wink

Voor nu alvast hartelijk dank voor de aangeboden hulp! Thumbs Up

Sonja
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns