flosdraad |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lori ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Januari 2013 om 14:08 |
Ik ben bezig met een ami en volgens de ontwerrpster moet ik flosdraad gebruiken om de beentjes te laten scharnieren.
Wie werkt er met flosdraad om bewegende armen en benen te maken? En hoe bevalt dat? Of gebruik je iets anders?. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb het nooit gedaan. Moet je er dan van binnen knoopjes aan vastzetten?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lori ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Nee, je steekt de draad vanaf het ene been, door het lijf, naar het andere been.
Dan weer terug en aan elkaar knopen. Ik zal even proberen of ik die afbeelding hier kan plaatsen. *edit Het lukt niet ![]() |
|
![]() |
|
hilda zuidema ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 392 |
ik heb het al vaak gebruikt en bevalt me prima
|
|
groetjes Hilda
|
|
![]() |
|
miraatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
ik gebruik altijd gewoon de wol/katoen waar ik het beestje van maakt, gebruiken ze daar dan echt flosdraad voor dat spul voor je tanden of begrijp ik het nu verkeerd
|
|
![]() |
|
Inderdaad flosdraad voor je tanden. Het schijnt dat dat het stevigst is en blijft,
maar omdat ik er geen ervaring mee heb vroeg ik het. |
|
![]() |
|
miraatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
oke dan ga ik het ook uit proberen, altijd de moeite waard toch om iets nieuws te ontdekken
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
ik heb het een keer gebruikt, weet niet meer waarvoor maar je werk ruikt wel lekker en het is beresterk spul.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
het is heel sterk en je knopen blijven heel stevig zitten
|
|
![]() |
|
ik heb net mijn beer in elkaar gezet met floshdraad, het werkt prima en het is inderdaad beren sterk, bedankt voor de tip
|
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
misschien dan ook een goeie tip voor het aanzetten van knopen waar veel kracht op staat?
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |