blocken baret |
Reageer ![]() |
Autheur | |
breisterretje* ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 12 Januari 2013 Locatie: Amsterdam Status: Offline Points: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 Februari 2013 om 00:40 |
Hallo allemaal
Ik heb een vraag over blocken. Ik heb een baret gebreid maar nog niet in elkaar gezet. Moet ik die blocken? En zo ja, hoe kan ik dat doen? Het is nu een langwerpige lap met aan de onderkant de rand (met een kabel) en daarboven het baretgedeelte dat een beetje 'bol' staat. Mijn vragen: 1. de muts moet natuurlijk niet te los zitten dus hoeveel moet ik hem oprekken tijdens het blocken? Moet hij kleiner dan mijn hoofd zijn en zo ja hoeveel kleiner? 2. hoe kan ik het baretgedeelte oprekken als hij plat ligt? of moet ik hem eerst in elkaar zetten en dan om een kom oid heen spannen? 3. of moet je een muts helemaal niet blocken? heb dit nog nooit gedaan, maar ben zo trots hierop dat ik het helemaal goed wil doen, vandaar. Iemand advies? Dank! |
|
![]() |
|
zakdoek ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik denk dat ik hem niet zou blocken. Denk je dat hij er mooier op wordt? Een baret moet toch een beetje losjes vallen en als je hem blockt, wordt ie misschien wat te stijf/steriel.
Als je hem nu goed past, dan zou ik het zo laten. Als hij wat aan de krappe kant is, dan kun je hem misschien een klein stukje oprekken/blocken.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |