patronen p.e.p.i.k.a |
Reageer ![]() |
Autheur | |
welp ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Juni 2012 Locatie: almere Status: Offline Points: 200 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 April 2013 om 09:54 |
ik ben van plan om een paar patronen van p.e.p.i.k.a aan te schaffen,
maar voor dat ik dat doe ben ik op zoek naar ervaringen van anderen zijn de patronen duidelijk komt de prijs overeen welke kan ik het beste aanschaffen vind er zoveel mooi hoop dat jullie me kunnen helpen met een keus maken liefs welp
|
|
![]() |
|
Gerbera ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb dat lelijke rendieren hoofd daar gekocht ha ha die is mooi van lelijkheid.
Ik vond het niet duur,en had hem al na een half uur binnen via de mail. Of hij moeilijk is weet ik nog niet,maar ze hebben inderdaad mooie patronen daar Ik hoop dat je daar kunt slagen. Succes |
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
|
welp ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Juni 2012 Locatie: almere Status: Offline Points: 200 |
hahaha ik snap wat je bedoeld idd, zelf vind ik rhinka the rhino geweldig en de oktopus
maar waar moet ik bestellen de patronen die ik wil kan ik niet kopen bij etsy? erg raar liefs welp
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Je kunt ook op haar site patronen kopen
www.p.e.p.i.k.a.com wel handig als je paypal hebt
|
|
![]() |
|
hoi cozz.
super bedankt zover had ik nog niet eens gekeken liefs welp
|
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Ik heb voor iemand dat lelijke rendierhoofd vertaald! Het is heel duidelijk, en stap voor stap uitgelegd. Zelf ben ik altijd blij als achter de toeren het aantal steken staat wat je moet hebben, en dat is hier dus zo! Een fijne controle voor jezelf!
|
|
![]() |
|
Gerbera ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Ik vond dat die rhino enge lipjes had ha ha.
Ja pippie ben ik ook erg blij mee,ik weet niet waar hij anders op was gaan lijken. Ik heb hem ook via paypal betaald erg handig en snel |
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
|
zo zie je maar smaken verschillen he hihihi,
maar blij te horen dat het aantal steken erachter staat vind ik wel fijn als het een andere taal is extra controle nu nog tobben welke het wordt en dan bestellen maar maar bedankt voor jullie hulp meiden liefs welp
|
|
![]() |
|
Laat je even weten welke dat het geworden is?
Ben erg benieuwd |
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |