Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Frivolite

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Frivolite
    Posted: 01 April 2013 om 16:34
Hoi allemaal en vooral de dames die mij geholpen hebben met frivolite.Ik heb het sinds een week door de steekjes om laten vallen en met de nld gaat het ook goed ben nu blij .er was iemand en die werkt ineen hobbezak op de albertcuyp en die heeft een workshop bij mij en voor mij gegeven .Maar wat ik nog niet kan is van de ene ring naar de andere te gaan .of cain natuurlijk.Het sluit gewoon niet aan en dan kan je dus nog niet veel gaan maken wel heb ik een paar oorlellen met de naald gemaakt.Maar misschien heeft iemand een goede tip voor het laten aan sluiten alvast bedankt en lieve gr van Betty
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 13:58
Klinkt goed, Betty! Ik vrees dat het aan laten sluiten een kwestie van oefenen is. De spanning die je op de draad zet komt bij frivolité nogal nauw, en het kan in het begin lastig zijn om dat goed te doen. In ieder geval kunnen de steken van de volgende ring of chain niet dicht genoeg bij die van de vorige zitten, is mijn ervaring, want ze glijden vaak toch nog wel een beetje weg. Niet opgeven!
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2013 om 16:28
Hoi pluk,nee opgeven doe ik zeker niet want het gaat steeds beter.bedankt voor het reageren vr gr betty
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns