haken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
gieltje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 12 Maart 2013 Locatie: leons Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Maart 2013 om 20:07 |
hoe moet ik aan het eind van een toer meerderen bij filethaken
|
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoeveel lossen zitten er tussen de stokjes? Stel:: stokje, twee lossen, stokje enz. Dan moet je aan het eind twee losse, drie lossen voor een stokje, en twee lossen voor de volgende teruggaande toer haken, dus twee plus drie plus twee is 7 lossen.
Wij zijn hier allemaal vrijwillige hobbyisten, dus een beetje vriendelijker wat vragen komt iets leuker over. |
|
![]() |
|
gieltje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 12 Maart 2013 Locatie: leons Status: Offline Points: 3 |
sorry,pippie,maar dit is een meerdering voor de volgende toer,ik wil graag weten hoe je aan het einde van dezelfde toer moet meerderen.de telling begrijp ik wel, maar als ik meerdere steken moet meerderen aan het eind van een toer en dan die meerderingen steeds vanuit het zelfdegaatje maak wordt het een ronding en het moet hoekig worden.ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
vr.groet gieltje |
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
hier staat het met een tekening, je moet dus losse bij haken, hoop dat je er zo uitkomt, succes
http://www.jessica-tromp.nl/crochet_patterns/07%20antique%20vintage%20patterns%20crochet%20filet%20haken%20patronen.htm
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Heb je al eens gegoogeld op meerderen bij filethaken?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Dat is een goeie tip, googelen. Dan heb je er en beeld bij!
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
je kunt alleen trapsgewijze meerderen bij filet haken en dan is het voor de volgende toer .
Als dat niet de bedoeling is moet je apart een sliert lossen haken en daarop verder haken in je patroon
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |