Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

voet j.j the fire dragon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lover2184 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lover2184 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: voet j.j the fire dragon
    Posted: 18 April 2013 om 21:42
hallo allemaal

ik ben bezig met j.j the fire dragon van delicious crochet.
alleen nu blijf ik haken op de voet van de draak ik heb 2 losse tenen en 1 nog vast op de draad nu snap ik dat ik het samen moet voegen alleen hoe is voor mij de grote vraag dit is wat er staat.

Make a knot and cut the yarn with scissors. Crochet the other 2 toes following the upper directions.

Once you’ve finished crocheting the third toe, do not cut the yarn off. Place one toe next to each

other and sew them together by 4 stitches. Then continue crocheting around the toes:

Rnd 1: 28 single crochet stitches.

Rnd 2 to 7: Single crochet in each stitch.

ik hoop dat een of meerderen van jullie me kunnen helpen.
vriendelijke groeten jantine
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2013 om 22:30
voor zover ik het snap moet je dus die tenen aan elkaar maken met 4 steken. en dan ga je verder haken waar je dus geeindigd bent met je derde teen, maar in plaats van alleen rond die ene teen te gaan, haak je aan het "einde" (dus waar je die andere bevestigd heb) verder aan het begin van de tweede teen, als je daar dan bij de bevestiging komt, verder naar de eerste teen, en zo verder tot je volledig rond bent (als het goed is heb je dan een ring van 28 steken)
en dan ronde 2 t/m7 ga je gewoon verder in die grote cirkel die je net gemaakt hebt (ovaal waarschijnlijk meer)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2013 om 11:48

Maak een knoop en snijd het garen met een schaar. Haak de andere 2 tenen de bovenste aanwijzingen.

Zodra u klaar bent met de derde teen Haakvideo, niet afgesneden het garen. Plaats een teen naast elk

andere en naai ze samen door 4 steken. Volg rond de tenen Haakvideo:

Rnd 1:28 één haaksteken.

Rnd 2 tot en met 7: Single haak in elke steek.

dit is de vertaling

oant Sjen
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2013 om 12:08
Ik ben hem momenteel aan het afwerken.
Je naait de laatste steken van de vorige toer aan enkele steken van de 2de teen vast. Aan de andere zijde van de 2de teen doe je hetzelfde met de 1ste teen. Daarna hou je 28 steken over waarop je verder haakt. Deze 28 steken zijn de steken aan de buitenkanten van de 3de en de 1ste teen, en de steken aan de voor- en achterkant van de tweede teen.
Hopelijk is het zo wat duidelijker ?
Back to Top
lover2184 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lover2184 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2013 om 14:48
Dank jullie wel voor de reacties ik ga ze is even uit proberen zo dat ik de voeten klaar krijg.
Dan heb ik hem af
Back to Top
lover2184 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lover2184 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2013 om 11:55
Dank jullie wel voor ik heb voet één af nu de andere drie als hij af is zet ik hem bij de creaties.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns