Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Drops 120-16

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Barones View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Barones Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Drops 120-16
    Posted: 27 Maart 2013 om 11:14
Beste Hobbydames, ik heb eerder het zelfde onderwerp aangemaakt met een vraag. Ik heb bies  uitgehaald en ben opnieuw begonnen.

Ik heb alles gedaan volgens het patroon. Nu ben ik bij ( meerder in de volgende naald aan de goede kant 1 st in ieder av-deel op deze 45st = 7 st de voorbies/kraag 6cm meet op de zelfde manier i iedere recht-deel = 7 meerderde st.  Herhaal dit meerderen in ieder av-deel als de voorbir\es/kraag 9cm meet en in ieder recht/deel als de voorbies/kraag 12cm meet.)  Dit begrijp ik totaal niet het is voor mij abracadabra.

Wie kan mij dit uitleggen?   Ik heb het vest af op de sjaalkraag na. Dus geen optie om het hele vest uit te gaan halen.

Bijvoorbaat  dank Dora Dekker
x_3bc1bd1f
Back to Top
Barones View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Barones Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2013 om 11:45
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=120&d_id=16&lang=nl

Goede ochtend dames, Simone vroeg mij de link erbij te zetten, hierbij.

Dora Dekker
x_3bc1bd1f
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2013 om 13:54
Je hebt een markeerdraad moeten zetten bij, in jou geval, 45 steken vanaf midden achter toen het werk 3 cm mat. 
Nu moet je in dat stuk van die 45 steken in ieder averecht deel ( je breit immers 3 recht, 3 averecht) 1 steek meerderen, zijnde in totaal 7 steken.
Na 6 cm moet hetzelfde gebeuren, maar nu in de rechte steken.
Bij 9 cm weer in het averechte deel en bij 12 cm in ieder recht deel.
Daarna komen nog de knoopsgaten. Maar niet teveel tegelijk eerst kijken of je er nu uitkomt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Barones View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Barones Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2013 om 23:34
Heel hartelijk bedankt Lida, ik begrijp het nu.
Ik ga weer beginnen nu moet het lukken.

Groetjes Dora
x_3bc1bd1f
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns