Frivolite |
Reageer ![]() |
Autheur | |
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 April 2013 om 16:34 |
Hoi allemaal en vooral de dames die mij geholpen hebben met frivolite.Ik heb het sinds een week door de steekjes om laten vallen en met de nld gaat het ook goed ben nu blij .er was iemand en die werkt ineen hobbezak op de albertcuyp en die heeft een workshop bij mij en voor mij gegeven .Maar wat ik nog niet kan is van de ene ring naar de andere te gaan .of cain natuurlijk.Het sluit gewoon niet aan en dan kan je dus nog niet veel gaan maken wel heb ik een paar oorlellen met de naald gemaakt.Maar misschien heeft iemand een goede tip voor het laten aan sluiten alvast bedankt en lieve gr van Betty
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klinkt goed, Betty! Ik vrees dat het aan laten sluiten een kwestie van oefenen is. De spanning die je op de draad zet komt bij frivolité nogal nauw, en het kan in het begin lastig zijn om dat goed te doen. In ieder geval kunnen de steken van de volgende ring of chain niet dicht genoeg bij die van de vorige zitten, is mijn ervaring, want ze glijden vaak toch nog wel een beetje weg. Niet opgeven!
|
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi pluk,nee opgeven doe ik zeker niet want het gaat steeds beter.bedankt voor het reageren vr gr betty
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |