Hoe minderen? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Leentjeo ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2013 Locatie: Alkmaar Status: Offline Points: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 Juni 2013 om 08:25 |
Ben nu lekker op gang met mijn gilet (drops 117-3). Heb nu alle drie de panden op 1 rondbreipen.
Ik moet nu bij de voorbies gaan minderen voor de hals. Er wordt dan verwezen naar: tip voor het minderen. Mijn vraag is nu: moet ik hierbij 5 voorbies steken breien, zodat het er na het minderen toch steeds 4 blijven? |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, er moeten steeds 4 voorbiessteken overblijven overblijven.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Er moeten wel 4 steken overblijven maar je moet geen 5 steken breien .Helemaal aan het begin van je patroon staat Tips voor het minderen en daar staat 4 st breien(ribbel) 1 afh 1 st breien afgeh over de gebreide heen halen . Nu doorbreien tot 6 steken over (4 ribbel + 2 st ) die 2 steken brei je recht samen 4 steken ribbel . Er staat nl ook dat al je minderingen aan de goede kant van het werk moeten komen
|
|
![]() |
|
Leentjeo ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2013 Locatie: Alkmaar Status: Offline Points: 14 |
Dankjewel!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |