Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

tinkerbel

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: tinkerbel
    Posted: 09 Juni 2013 om 20:36
Ik ben tinkerbel aan het haken nav een patroon wat hier in 2009 geplaatst is van een tinkerbel die op een hobbydoosdag te zien was. Ik snap de armen niet en het jurkje is me ook niet helemaal duidelijk. Heeft iemand deze soms gemaakt of weet iemand waar het originele patroon te vinden is?
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2013 om 13:42
ikk heb twee Tinkerbellen, een met grote blauwe ogen in het engels en een in het Nederlands zonder grote blauwe ogen. Welke zoek je?
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2013 om 15:45
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

ikk heb twee Tinkerbellen, een met grote blauwe ogen in het engels en een in het Nederlands zonder grote blauwe ogen. Welke zoek je?
IK bedoel deze:
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2013 om 08:14
wilma je hebt mail
Back to Top
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2013 om 21:20
Oh dat is echt een schatje!
Simonevv, heb jij toevallig ook dat patroon met die grote blauwe ogen? Die is toch met een groen jurkje? Ik had hem op mijn computer opgeslagen destijds, maar ben hem kwijt....

Zou ik ze asjeblieft ook beide mogen ontvangen?

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.688 seconden.
Lang Yarns