Patroon vest voor 29 steken. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Lianne2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 12 Juni 2013 Locatie: Oudenbosch Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Juni 2013 om 22:16 |
Na het voorstellen heb ik meteen een vraag.
Ik heb nog wol liggen en wil daar graag een vestje van breien. Liefst een ajourpatroon. Maar nu komt het: de stekenverhouding is 29 steken bij 10 cm, de hoogte kan ik wel aanpassen. Alle Sandra's van jaren doorgespit maar deze stekenverhouding komt niet voor. Het is allemaal minder. Ook bij Garn is het allemaal minder. De naalden zijn 2,5 en 3,5. Hoe kan ik dit het beste oplossen? Dikkere of dunnere naalden, en zo ja, veel dikker of dunner? Alvast bedankt voor jullie meedenken. Groetjes, Lianne |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Een proeflapje breien en kijken waar jij op uit komt.
Je schrijft dat je de hoogte zelf wel kunt aanpassen. Wat ik dan doe is stel ik maak een proeflapje en kom iets groter uit. Dan brei ik het vest op 1-2 maten kleiner. Bij de meeste patronen, zijn er meerdere maten genoemd. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb je al bij www.jessicatromp.nl gekeken ??? Ik zie daar een ajourpatroon staan van 31 st Er staan er vast nog wel meer .
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |