hulp bij truitje |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Volgens mij zijn het toch 4 vasten in je ring . Dan sluiten Dan op iedere vaste een vaste met daar tussen ik geloof 5 lossen (stipjes) Dan weer sluiten en 7 vasten in elke losseboog met daartussen weer lossen het aaantal kan ik niet zien maar het wordt in de volgende toer het puntje . Weer sluiten Dan 5 stokjes op de 7 vasten het eerste stokje is lossen i.p.v een stokje Daartussen zitten weer lossen en een vaste in de lossenboog van de vorige toer .Ik geloof 4 lossen stokje vaste in de boog en weer 4 lossen Dit was dan toer 4 Toer 5 bestaat uit dubbelstokje ??? kan de tekenverklaring niet goed lezen . Het eerst dubbele stokje is weer een aantal lossen de 2e in het 2e stokjestokjes in het 3e stokje 2 dubbele stokjes in de 4e en de 5e weer 1 .Tussen de 3e en de 4e zitten weer lossen en dan kan ik het echt niet meer lezen .
In het 2e haakschema zal ik me nog verdiepen heb ik nog niet naar gekeken .Ga nu even wat anders doen want ik heb onder de hand ogen op stokjes
|
|
![]() |
|
Mamaeer ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2013 Locatie: provincie zld Status: Offline Points: 226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
het lijkt er op in toer 5 dat het een combi is van enkele en dubbele stokjes....?????
nou ik hoop hier snel aan te kunnen beginnen, dan weet ik of ik het snap :-) THNX!!!!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |