blog volgen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 Mei 2013 om 18:04 |
Ik heb pas google reader ontdekt om verschillende blogs te volgen, erg handig. Maar nu krijg ik net een melding dat dit per 1 juli gaat stoppen.
Weet iemand een ander alternatief voor google reader, die ik nu zou kunnen gebruiken ? |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik gebruik al jaren Bloglovin.com, is hetzelfde idee. Het handige is dat (als ik het goed heb) je momenteel je google reader list kunt downloaden op je Bloglovin account, dan hoef je niet alles opnieuw in te voeren.
Een andere optie is Pulse, ook fijn maar iets minder gebruiksvriendelijk vind ik zelf. Er bestaan nog een aantal websites maar wat ik bij Bloglovin juist fijn is dat je makkelijk een blog kan opzoeken en bij andere readers gaat dit lastig, zeker met Nederlandse blogs.
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Dank je wel Sandra !
![]() |
|
![]() |
|
Ik kon met google reader veel meer berichten terug zien dan nu.
En ook de met ster gemakeerde, worden niet teruggezet onder like. ![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Ik heb al verschillende readers geprobeerd, maar een goede vervanger nog niet gevonden, zoals ik het gebruikte.
![]() Heb gister eens een bord op pinterest aangemaakt en daar ben ik nu degene die ik wilde bewaren aan het opzetten. En ga de blogs volgen per mail. Alleen dat lijkt weer niet te kunnen op iedereen zijn blog, zucht ! Wat is het toch vervelend als je blij met iets bent en dat er dan opeens niet meer is. |
|
![]() |
|
Toch maar weer aangemeld bij bloglovin, om de nieuwe berichtjes niet te missen.
En nu loop ik alle blogs langs om wat ik leuk te pinnen in pinterest. Heel erg bedankt Sandra voor het meedenken. |
|
![]() |
|
Graag gedaan!! Het is altijd balen als een goedlopend programma wordt gestopt, snap niet dat google dit eruit heeft gegooid want miljoenen mensen over de hele wereld gebruiken dit programma.
Wat je ook nog kan doen is een mapje aanmaken in je favorieten op internet en daar alle blogs in op te slaan die je vaak bezoekt zodat je ze in 1 keer kan nagaan. Bij mij heet het "dagelijks checken" en zo check ik degene die ik niet via bloglovin kan volgen (gewone websites zonder RSS optie).
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |