hulp nodig |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 Juni 2013 om 17:04 |
Ik ben een konijn ook aan het haken vanaf een engels patroon, maar
ik loop vast met het halen van de benen. je moet op een gegeven moment
een zooltje maken in rij 13 tot 19.
Ik snap de vertaling niet helemaal dus loop erin vast. kan iemand me daarmee helpen Groetjes Gerda LEG (make 2)
![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hee Gerda,
Wat begrijp je precies niet? Als ik het zo lees is het de bedoeling dat je eerst rond haakt en dan in rij 13-19 heen en weer, en daarna weer rond. Ik denk dat er een soort voetje aan komt dan? In rij 13-19 haak je telkens over 8 steken heen en weer, met de rest van de steken doe je even niets. In rij 19 ga je dan via de zijkant van dat heen en weer gehaakte stuk (over side edge, heet dat) weer naar de steken van rij 12, je haakt die in het rond. Dan kom je uiteindelijk aan de andere kant van het heen en weer gehaakte stuk uit en ga je via de andere zijkant omhoog. Is het nu al duidelijker voor je, of niet? |
|
![]() |
|
Hallo Pluk
ik ga het uitproberen zoals jij het hebt beschreven en laat het nog even weten of het me lukt Gerda |
|
![]() |
|
Bedankt pluk het is gelukt
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |