Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Doodskop sjaal

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 11:44
Die link staat in mijn eerste post :)

Ik heb weer tig toeren uit kunnen trekken. Zou met de 3 op een rij beginnen en kwam er achter dat ik in toer 16 een grote fout had gemaakt grmblll. Van een paar dagen project is het een langdurige bezigheidstherapie geworden :P
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 12:11
Wat bale zeg Prideke, lees je het patroon vanaf de computer?
Ik ben hem maar gaan uitprinten zodat ik qua toeren ook niet in de war kon raken doordat je dan blz omslaat.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 13:12
Ik heb zo zitten knoeien met de spinnen.alsof ik nog nooit gehaakt heb. Het blijft tellen tot het eind! Maar het wordt mooi, dus houd moed!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 16:02
Originally posted by MG Jewelry MG Jewelry wrote:

Ik ben hem maar gaan uitprinten zodat ik qua toeren ook niet in de war kon raken doordat je dan blz omslaat.

Tablet, dat heeft voordelen maar in dit geval ook nadelen :) Moet ook niet haken als ik te moe ben. Een oplet werkje niet een wegwerkje :D Ik vind het wel fijn dat er overal foto's bijstaan zodat ik kan vergelijken. Bij toer 16 was ik de mist in gegaan bij het midden, daar moeten 2 groepjes stokjes en ik had er maar 1 gedaan.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 16:02
Originally posted by pippie pippie wrote:

Ik heb zo zitten knoeien met de spinnen.alsof ik nog nooit gehaakt heb. Het blijft tellen tot het eind! Maar het wordt mooi, dus houd moed!
dat gevoel had ik dus ook haha. Maar ik geef niet op, het patroon is zo leuk!
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 16:05
Ik vind van papier lezen, toch altijd nog fijner dan van de computer.
Ik knip & plak de belangrijke stukjes dan in een Word document en print dat uit. Zo hoef ik bijv geen 5 bladzijdes te printen maar, maar 1. En dan heb ik niet mijn computer nodig, als ik een stukje wil haken.
Back to Top
Nikaatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nikaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 16:16
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Hoi, helaas werkt de link niet. Ik krijg 'page not found'. Zou je 'm opnieuw kunnen linken of mij wellicht kunnen mailen? Bedankt voor de moeite.

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 17:46
Originally posted by Nikaatje Nikaatje wrote:

Hoi, helaas werkt de link niet. Ik krijg 'page not found'. Zou je 'm opnieuw kunnen linken of mij wellicht kunnen mailen? Bedankt voor de moeite.
Mijn mail is xxxx

Je kunt beter je email adres in bij het vlindertje in je profiel zetten. Dat zou ook in het welkom berichten moeten staan.
En hier even uit het bericht weghalen, nu kan iedereen op internet het zien en straks dan alleen leden!

Ik zal je het patroon toesturen !
Back to Top
Nikaatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nikaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 17:58
Wederom bedankt. Normaliter ben ik niet zo'n noob, maar deze site werkt wel omslachtig zeg!
Nu snap ik ook pas wat er met het vlindertje wordt bedoeld. Ik had m'n mailadres toch echt al in m'n profiel ingevuld, maar blijkbaar niet op de plek die voor iedereen zichtbaar was. Nu staat het bij het vlindertje!

Thumbs Up
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2013 om 12:36
https://docs.google.com/file/d/0B2zw--vgzFjgUFFycFBjV3AyR3M/edit?pli=1 hier kan je de sjaal vinden :)
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2013 om 13:55
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2013 om 15:58

Originally posted by MG Jewelry MG Jewelry wrote:

Tablet, dat heeft voordelen maar in dit geval ook nadelen :) Moet ook niet haken als ik te moe ben. Een oplet werkje niet een wegwerkje :D Ik vind het wel fijn dat er overal foto's bijstaan zodat ik kan vergelijken. Bij toer 16 was ik de mist in gegaan bij het midden, daar moeten 2 groepjes stokjes en ik had er maar 1 gedaan.

Ja dat had ik ook inderdaad. Hij trok helemaal strak.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2013 om 15:59
Originally posted by Crejann Crejann wrote:

zo is het nog makkelijker Wink

Daar heb ik hem vandaan, maar toch uitgeprint voor nog beter resultaat.
Back to Top
Nikaatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nikaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2013 om 23:56
Bedankt voor het delen dames! Ik ben inmiddels begonnen en aan de tweede rij skulls bezig.
Mijn twee zoontjes van 6 en 8 vinden 'm nu al vet cool. Het is inderdaad wel flink tellen, maar erg leuk om te doen!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 15:33
haha wordt nog "vechten" wie de sjaal mag dragen :D
Ik ben nu met mijn 5e rij bezig, eindelijk eens zonder foutjes, ben benieuwd of ik hem met 6 skulls breed genoeg vind :)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.326 seconden.
Lang Yarns