amigurumi artis |
Reageer ![]() |
Autheur | |
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 Juli 2013 om 14:15 |
Weet iemand hoe je tegenwoordig aan de patronen van amigurumi artist kan komen.
Ik vind het jammer dat ze haar patronen niet meer zomaar deelt al geef ik haar groot gelijk. Maar ik dacht dat ik alle draken had van haar maar ik had ze toch niet opgelslagen. en er waren ook ander patroontjes die ik graag had willen hebben maar helaas het lukt niet meer. ik heb zelf geen uitleg gevonden laat ik het zo zeggen.
![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb even gekeken op haar blog prachtige creaties super gewoon.
maar wat is die site onduidelijk . zeg maar niet te lezen .dat zal wel door de kleur komen.
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Ja dat blauw op zwart is idd niet echt lekker lezen.
Maar het is zo jammer dat ze deze patronen niet meer deelt door zo'n stel onverlaten want ze zijn zo mooi. ikhoop echt dat er een mogelijkheid komt dat ze ze weer gaat delen. Mischien op een andere manier met inschrijven ofzo dat ze mogelijk boetes kan opleggen o.i.d. |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Ze zijn idd prachtig !
Volgens mij zou ze er een hoop aan kunnen verdienen, als ze zou willen. Dat ze gratis waren, is helemaal toppie van haar. Jammer, dat er dan weer misbruik van wordt gemaakt. Ik zie deze site voor het eerst, dus kan je helaas niet verder helpen.
|
|
![]() |
|
Ja jammer he dat er altijd mensen zijn die er misbruik van moeten maken. Ik geef haar ook geen ongelijk hoor ik vind het alleen jammer dat ik toen niet alles heb opgeslagen wat ik wilde. En dat was nogal wat hihihi
![]() |
|
![]() |
|
Dansk ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Je hebt een PM
|
|
Annemarie
|
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Jeetje wat heeft die mooie patronen enzo veel.Ik snap niet dat ik nog nooit van haAr heb gehoord. En nu ik het weet is het te laat. Wat is er gebeurd ? Heeftiemand er misbruikvangemaakt? Gr betty
|
|
![]() |
|
Ja zij deelde deze patronen gratis. En op een gegeven moment vind ze dus haar eigen patronen te koop
op www.crossstich forum. wat zonde dat iemand er dan zo nodig wat aan wil verdienen terwijl men het gratis krijgt. zij was hier dus niet blij mee en is dus gestopt met gratis weggeven. Ik geef haar geen ongelijk maar het is wel jammer |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |