Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

T-shirt borduren

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Spookysil View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spookysil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: T-shirt borduren
    Posted: 24 Juli 2013 om 01:00
Hallo Allemaal,

Graag wil ik mijn vriend verassen met een polo waarop een afbeelding en tekst van zijn favoriete spel (vriendlief en ik zijn gamers) Nu wil ik natuurlijk zo goed mogelijk doen, of laten doen, wat ik kan wel in kruissteek boruren, maar het lijkt me leuker om het geborduurd te hebben zoals je op merkkleding ziet, zeg maar dat het hoger ligt op het t-shirt, weet iemand hoe ik dit (ik heb geen naaimachine tot mijn beschikking) het mooist kan doen (of nogmaals, laten bij een bedrijf?) Alvast bedankt!

Groetjes Silvia
All you need is love (and a cat!)
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 02:02
misschien met een fijne ketting steek of een platsteek of steelsteek. volgens mij zijn die logo's in de platsteek trouwens . maar  klik op  google  afbeeldingen even  borduursteken in dan krijg je er veel en kan je zelf even kijken wat je het mooiste lijkt als het goed is staat  hieronder een plaatje maar  of dat ook is na opslaan weet ik nietWink

Welk spel is het trouwens ben ik wel benieuwd naar  ik doe ook diverse games

succes ermee

Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 07:51
Er bestaat spul dat heet waste canvas,dat zet je op de plek waar het moet komen en dan kun je gewoon kruissteek borduren.
Ben je klaar dan kan je de waste canvas er zo uithalen en dan heb je je borduursel.
Moet je maar even op google kijken daar kun je wel iets vinden.
Ik heb het nog nooit gebruikt,maar weet wel dat het er is
Succes
Groetjes jenny
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 08:54
Op zoek naar iemand met een borduurmachine die dat voor je zou willen doen.
Het is dan niet alleen het borduren, maar ook een ontwerp maken (digitaliseren) voor de machine, dus hangt misschien wel een prijskaartje aan.

Zij maakt hele mooie dingen: http://miriam.fampeeters.com/
Misschien dat ze het zou willen doen of iemand weet, die je verder kan helpen.

Back to Top
Spookysil View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spookysil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 21:17
Hartelijk dank voor de reacties, Macheri het spel heet Mass Effect
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 03:01
oke dank je wel dat ken ik niet ga het even opzoeken is het een lrp spel???? mijn man en dochter zijn daar gek op.Weet alleen even geen namen van hun spellen zo gauw

Back to Top
Spookysil View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spookysil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 03:22
Mass Effect is een videogame dat zich duizenden jaren voor ons afspeelt, je bent een mens genaamd Shepard en komt erachter dat er iets flink mis is, ik ga het niet verklappen mocht je het willen spelen maar alles wat je doet heeft effect op het spel en zijn volg delen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.293 seconden.
Lang Yarns