Vraag breipatroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Moon66 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Status: Offline Points: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 Juli 2013 om 18:31 |
Hoi allemaal,
Ik heb even een vraagje. Ik heb een breipatroon gekocht van een konijn (erg leuk ![]() Alleen heb ik ten eerste al jaren niet gebreid en ten tweede is het in het Engels..... Dus ik weet niet of iemand mij kan helpen met het begin (er zullen hoogstwaarschijnlijk nog wel meerdere problemen komen als ik eenmaal bezig ben) Er staat: Beg with a P row & st-st 9 rows K4 (k2tog) x 9, k12 = 25sts Als ik dit snap dan heb ik tenminste al een beginnetje. Alvast bedankt!! Groetjes, Moon
|
|
![]() |
|
sjaak ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Begin met een averechte naald en brei 9 naalden tricotsteek.
4 recht(brei 2 recht samen),12st recht:::je hebt dan 25 steken. Succes |
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Op deze link staan meerdere vertalingen :-)
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Moon66 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Status: Offline Points: 14 |
Dank je, ik ga het proberen!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |