sloffen in gerstekorrel van Eskimo |
Reageer ![]() |
Autheur | |
bonny ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 September 2013 om 11:07 |
soorry, fout gegaan
ik zie dat ik in mijn vraag vergeten ben om welk patroon het gaat. dit is patroon drops 142-36 drops design model nr ee-446 bij de hobbydoos is het nr. 5414 dat ik onervaren ben blijkt nu wel. groetjes Bonny
|
|
bonny
|
|
![]() |
|
Crejann ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Bonny,
Ik kan je niet helpen met je vraag over het patroon, maar dat komt wel goed er zijn hier zoveel ervaren breisters die gaan je vast helpen, wel kan ik je uitleggen hoe je een door jouw geplaatst bericht kunt wijzigen. Rechts boven zie je Post Options, als je daar op klikt kun je je bericht wijzigen ![]() Liefs Jann
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Hoi Bonny
Je hebt je pijp gebreid en dan kant je 5 steken af dat zijn je ribbelsteken waar later je knopen op komen . Dan ga je met je eerste volgens jouw maat aangegeven steken verder en de rest zet je op een hulpnaald .Die eerste steken brei je heen en weer en dat wordt een soort tongetje je wreef . Als dat lang genoeg is neem je het aangegeven aantal steken aan weerszijde naast het tongetje op en je neemt de op een hulpdraad gezette steken weer op een naald . Aan het eind van het tongetje zit je teen en daar tegenover je hiel
|
|
![]() |
|
bonny ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8 |
|
|
bonny
|
|
![]() |
|
bedankt voor het snelle antwoord, ik hoop dat ik er zo uitkom
|
|
bonny
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
zo niet dan roep je maar weer .
We komen er wel uit
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |