Haakpatroon babypatroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
petra57 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Oktober 2013 om 16:59 |
Ik had een leuk haakpatroon gezien van tweelingpoppen, ik was op slag verliefd en wilde het patroon bestellen nu moest je je id nummer invullen ., ik vind dit vreemd
Heeft iemand hier ervaring mee, ik geef liever niet mijn id nummer Bedankt Gr. Petra |
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nee dat zou ik ook niet doen hoor
heel vreemd
|
|
![]() |
|
Nikaatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 124 |
Nee, dat zou ik ook niet doen. Ik heb dat ook nog nooit meegemaakt. Raar hoor.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
niet doen
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
heel vreemd!!
|
|
![]() |
|
petra57 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Ik ben er achter dat je gewoon door kon gaan zonder id of sofinummer want ik geef dat dus echt niet.
Bedankt voor jullie reactie |
|
![]() |
|
Teunie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Mag ik vragen waar je dat patroon kan kopen? Lijkt me een heel leuk kado voor een zwangere vriendin die een tweeling verwacht.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
Hallo
Je kunt het patroon kopen bij de handwerkmand |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |