rondbreinaald hulp gezocht |
Reageer ![]() |
Autheur | |
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Oktober 2013 om 13:24 |
Gisteren heb ik een lesje breien op een rondbreinaald gekregen van mijn vriendin van 82. Ze heeft het goed uitgelegd en voorgedaan. Nu ga ik een muts en col sjaal breien, althans een poging doen. Zij verdeelt haar werk altijd in 2 of drie delen met een loop en gaf mij ook die raad dat te doen. Zelf dacht ik, dat hoeft toch niet met een muts of sjaal omdat er geen teen of hiel in hoeft. Maar misschien ben ik te eigenwijs. Het zal zo wie zo een uitdagende klus worden omdat breien niet echt mijn ding is. Wil het wel proberen tenslotte kan ik met 4 naalden breien dus dit moet ook lukken toch?
Ik sta open voor alle tips die jullie hebben over het rondbreien Alvast hartelijk dank voor het meedenken c.q goede tips. |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
je hebt mail
|
|
![]() |
|
Maenade ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hallo Maaike,
zelf heb ik een behoorlijk aantal (kinder)mutsen op de rondbreinaald gemaakt en ik zet de steken gewoon op en begin daarna met breien in de eerste opgezette steek en maak het werk daarmee rond. En zo doe ik het ook voor truien en sokken.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |