Poten aan een beer naaien |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Kim1982 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 Oktober 2013 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 Oktober 2013 om 09:58 |
Hoi iedereen
Ik heb een leuke beer gehaakt met mooie dikke poten en nu wil ik deze graag onder het lichaam zetten. De normale manier is natuurlijk met draad en naald :D maar dat is bij deze beer niet zo heel mooi aanzicht. De poten zijn wel zodanig gehaakt dat ze zijn er ook nog andere manieren? ik ben al een het googlen geweest maar kan niet echt iets vinden. Ik zie namelijk geregeld op foto's zowel een staande als een zittende beer. Dat betekend dus dat de poten kunnen draaien of dat ze er los op genaaid zijn. Hebben jullie suggesties? ![]() Gr Kim
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vroeger kon je van die draaischijven en schroeven en moertjes kopen, zoals van de ouderwetse met stro gevulde beren. Misschien zijn die nog wel te koop in hobbywinkels. Je had ze ook met een kliksysteem.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
op marktplaats kun je berenschijven vinden in alle maten.
meestal gebruik je bij een beer 5 stuks. alles kan dan mooi bewegen, en ze zijn tegenwoordig van plastic en bestaan uit 3 delen
|
|
![]() |
|
Kim1982 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 Oktober 2013 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 5 |
thnx!! Ik ga gelijk ff googlen
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |