Hoe heet dit |
Reageer ![]() |
Autheur | |
kim86 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 07 November 2013 Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 November 2013 om 11:09 |
Ik ben ergens op een site een leuk patroon tegen gekomen. Natuurlijk niet opgeslagen.
http://www.handwerkles.nl/joomla-overview/haakles Het is de nummer drie. Je begint met een vaste, half stokje?, stokje, dubbel stokje en 3dubbelstokje en dan weer omlaag. Heeft iemand hier een patroon van of weet iemand hoe dit heet? En hoe je hiermee begint? Lijkt me een leuk idee voor een deken. |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bedoel je de golf deken (ripple) ?
Dat van handwerkles, is in mijn beleving meer om bijv rond je deken een mooi randje te maken. Ze noemen dat geloof ik ook wel picot. |
|
![]() |
|
kim86 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 07 November 2013 Status: Offline Points: 3 |
Nee, niet de golfdeken, daar ben ik mee bezig.
Ik heb die vorm gezien in een deken. Anders ga ik het wel proberen, dat is altijd leuk :P |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb zo wel eens een poppenslaapzakje gehaakt, de 2e, 4e enz toer alles tegengesteld, dus tegenover een vaste een driedubbelstokje enz. Maar hoe het heette, weet ik niet, want ik deed het uit mijn hoofd. Uiteindelijk krijg je weer een rechte bovenkant.
Als sierrandje is dit ook leuk. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |