Foto van mijn creatie erop zetten |
Reageer ![]() |
Autheur | |
quinty ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2013 Status: Offline Points: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 November 2013 om 13:12 |
help wie kan mij helpen, om een foto van mijn haakwerkjes erop te zetten
Gr marry |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
even de zoeken functie gebruiken, is al tientallen keren uitgelegd :)
|
|
![]() |
|
omajan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Je hebt mail quinty
|
|
![]() |
|
Crejann ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
Als iemand net nieuw is op dit forum is dit een antwoord waar ze niet mee geholpen wordt. De zoekfunctie in dit forum werkt niet goed, dat schiet niet op Crejann
|
|
![]() |
|
Crejann ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
Je kunt op onderstaande site je foto uploaden en dan de link kopiëren en plakken in het forum, werkt makkelijk en goed. Als je nog vragen hebt gil je maar ![]() Crejann |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
iemand heeft ook via zoeken dit forum gevonden en zal in ene pc gehandicapt zijn om te kijken wat er mogelijk is op een site? Ik wil niet bot zijn....
|
|
![]() |
|
De zoek functie op dit forum werkt niet. Voor een nieuwkomer is het dan wel erg lastig om je weg op dit forum te vinden. Verder ga ik ervan uit dat dit forum er is om elkaar te helpen, dat zal ik blijven doen. Crejann |
|
![]() |
|
quinty ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2013 Status: Offline Points: 33 |
Dankje wel, ik ga het proberen, ben niet zo,n held met mijn tablet sorry
|
|
![]() |
|
Oke ik ga kijken, dankje wel
|
|
![]() |
|
Tablet is ook drama voor dit soort webomgevingen. Ik weet ook niet goed of je dan alle functies kan zien. Zorg ervoor dat je foto ergens op een website staat, bv de link van Crejan of kan ook via bv Facebook.
Klik op je afbeelding met je rechter muis knop en kies "afbeeldingslocatie kopiëren", dan kopieer je je link adres.
Kan je wel deze icoon zien? → ![]() Als je die wel ziet daar op klikken dan ontvouwt de pagina zich en moet je naar deze icoon gaan → ![]() Daar staat rechts bovenin "Insert image", daar staat "http://" haal dit weg. Plak dan dmv ctrl V je link. Klik op OK (als die niet direct zwart wordt dan ergens anders even je muis klikken dan doet die het wel) en dan moet je afbeelding zichtbaar zijn. Het kan zo zijn dat je plaatje heel groot wordt. Klik dan op de afbeelding en dan zie je in de hoeken en midden hokjes verschijnen. Daarmee kan je de foto verkleinen. Ik doe dat altijd vanuit een hoek en dan sleep ik de foto (je ziet dan vanzelf dat de foto kleiner wordt). Hou de muisfunctie vast tot de gewenste grootte. Succes! |
|
![]() |
|
Calvarie ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
Heb ook een tablet, en heel jammer krijg ook geen foto geplaats, kan het niet op een andere manier?
|
|
![]() |
|
jesse ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 21 November 2013 Locatie: limburg Status: Offline Points: 46 |
kon het ook niet vinden als nieuwkomer, maar ga het nu eens proberen. Dank voor de uitleg :-)
|
|
![]() |
|
Lady JB ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 06 September 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 165 |
Gewoon op de foto klikken die je wil invoegen met de rechtermuisknop. (van op een website, of een foto van jouw harde schijf) Kopiëren aanklikken. In het tekstvak je cursor plaatsen waar de foto moet komen. Rechter muisklik en 'Plakken' aanklikken. Of tegelijk Ctrl en V indrukken op je toetsenbord. |
|
Handmade by Lady JB
http://lady-jb.blogspot.be/ http://www.ravelry.com/designers/lady-jb http://www.ravelry.com/projects/LadyJB |
|
![]() |
|
Calvarie ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
Heb al van alles geprobeerd, ook dat, maar het wil niet lukken.
|
|
![]() |
|
Dan googlen of er ergens een omschrijving is? Zo leer ik het zelf ook verder.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |