Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Foto van mijn creatie erop zetten

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
quinty View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer quinty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Foto van mijn creatie erop zetten
    Posted: 19 November 2013 om 13:12
help wie kan mij helpen, om een foto van mijn haakwerkjes erop te zetten
Gr marry
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2013 om 17:35
even de zoeken functie gebruiken, is al tientallen keren uitgelegd :)
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2013 om 18:58
Je hebt mail quinty
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2013 om 13:36
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

even de zoeken functie gebruiken, is al tientallen keren uitgelegd :)

Als iemand net nieuw is op dit forum is dit een antwoord waar ze niet mee geholpen wordt.

De zoekfunctie in dit forum werkt niet goed, dat schiet niet op 

Crejann
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2013 om 13:39
Originally posted by quinty quinty wrote:

help wie kan mij helpen, om een foto van mijn haakwerkjes erop te zetten
Gr marry

Je kunt op onderstaande site je foto uploaden en dan de link kopiëren en plakken in het forum, werkt makkelijk en goed.

Als je nog vragen hebt gil je maar Big smile

Crejann 

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2013 om 14:55
iemand heeft ook via zoeken dit forum gevonden en zal in ene pc gehandicapt zijn om te kijken wat er mogelijk is op een site? Ik wil niet bot zijn....
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2013 om 16:59
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

iemand heeft ook via zoeken dit forum gevonden en zal in ene pc gehandicapt zijn om te kijken wat er mogelijk is op een site? Ik wil niet bot zijn....

De zoek functie op dit forum werkt niet. Voor een nieuwkomer is het dan wel erg lastig om je weg op dit forum te vinden. Verder ga ik ervan uit dat dit forum er is om elkaar te helpen, dat zal ik blijven doen.

Crejann

Back to Top
quinty View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer quinty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2013 om 23:05
Dankje wel, ik ga het proberen, ben niet zo,n held met mijn tablet sorry
Back to Top
quinty View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer quinty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2013 om 23:07
Oke ik ga kijken, dankje wel
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2013 om 16:02
Tablet is ook drama voor dit soort webomgevingen. Ik weet ook niet goed of je dan alle functies kan zien. Zorg ervoor dat je foto ergens op een website staat, bv de link van Crejan of kan ook via bv Facebook. Klik op je afbeelding met je rechter muis knop en kies "afbeeldingslocatie kopiëren", dan kopieer je je link adres.
Kan je wel deze icoon zien? → 
Als je die wel ziet daar op klikken dan ontvouwt de pagina zich en moet je naar deze icoon gaan →
Daar staat rechts bovenin "Insert image", daar staat "http://" haal dit weg.
Plak dan dmv ctrl V je link. Klik op OK (als die niet direct zwart wordt dan ergens anders even je muis klikken dan doet die het wel) en dan moet je afbeelding zichtbaar zijn.
Het kan zo zijn dat je plaatje heel groot wordt.
Klik dan op de afbeelding en dan zie je in de hoeken en midden hokjes verschijnen. Daarmee kan je de foto verkleinen. Ik doe dat altijd vanuit een hoek en dan sleep ik de foto (je ziet dan vanzelf dat de foto kleiner wordt). Hou de muisfunctie vast tot de gewenste grootte.

Succes!
Back to Top
Calvarie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Calvarie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2013 om 19:35
Heb ook een tablet, en heel jammer krijg ook geen foto geplaats, kan het niet op een andere manier?
Back to Top
jesse View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jesse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2013 om 12:54
kon het ook niet vinden als nieuwkomer, maar ga het nu eens proberen. Dank voor de uitleg :-)

Back to Top
Lady JB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lady JB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2013 om 19:52
Gewoon op de foto klikken die je wil invoegen met de rechtermuisknop.
(van op een website, of een foto van jouw harde schijf)
Kopiëren aanklikken.

In het tekstvak je cursor plaatsen waar de foto moet komen.
Rechter muisklik en 'Plakken' aanklikken.
Of tegelijk Ctrl en V indrukken op je toetsenbord.

Handmade by Lady JB

http://lady-jb.blogspot.be/
http://www.ravelry.com/designers/lady-jb
http://www.ravelry.com/projects/LadyJB
Back to Top
Calvarie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Calvarie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2013 om 20:22
Heb al van alles geprobeerd, ook dat, maar het wil niet lukken.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2013 om 12:39
Dan googlen of er ergens een omschrijving is? Zo leer ik het zelf ook verder.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.640 seconden.
Lang Yarns