Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vingerpopje annemie arts prinses

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Monika View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Monika Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vingerpopje annemie arts prinses
    Posted: 21 November 2013 om 11:59
hoi allemaal,

ik haak de prinses, maar de rok lukt me niet. Kan iemand me helpen? Ik snap niks van de uitleg. "dit is de eerste steek", geen idee waar dat op slaat. En als ik doe wat ze schrijft heb ik helemaal geen mooie gaatjes in de rok. "haak nog twee steken in dezelfde steek" geeft een heel ander resultaat.... Heb hier trouwens de zoekfunctie geprobeerd, maar ook die kon me niet helpen.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2013 om 13:04
kan je misschien de laatste 2 zinnen eens neerpennen?
zo hebben we meer zicht op het patroon..
ik probeer een foto te googelen...
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2013 om 13:21
Ik ken het patroon niet maar ik denk dat het probleem aan het begin van een toer zit .

Dat je voor je patroon 3 steken in 1 steek moet haken . Ze geven dan aan dat je aan het eind/begin van je nieuwe toer een bepaald aantal lossen moet haken dat is dan de eerste steek die je in je volgende steek moet haken . Omdat je er dus al 1 gehaakt hebt hoef je er nog maar 2 in die volgende steek te haken .

Als bovenstaande niet is wat je helpt dan inderdaad wat meer van je patroon  neerpennen zoals lollibol al schreef .
Blijf dus vragen tot je het snapt
Back to Top
joyceb84 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer joyceb84 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2013 om 17:14
Annemarie arts is ook te bereiken via facebook: haakidee. Misschien kun je haar daar een berichtje sturen zodat ze het kan uitleggen? Ik heb dat bij Christel Krukkert weleens gedaan en dan krijg ik vaak snel antwoord. Hopelijk werkt dit ook zo bij Annemarie Arts...
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2013 om 08:40
In de eerste toer haak je 2 vasten in 1 vaste, in de volgende toeren wordt pas de gaatjesrok gehaakt. 
Hopelijk kom je zo verder
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2013 om 18:19
Dat werkt idd ook zo bij Annemarie Arts
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns