Help! Ik kom wol tekort |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Auk ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 November 2013 om 11:57 |
Ik ben een beetje impulsief aan een trui begonnen met twee bollen wol die ik nog had liggen. Nu blijkt dus dat ik wol tekort kom. de Acrylwol komt bij de Zeeman vandaan. Volgens mij is het nog niet eens zolang geleden dat ik ze gekocht had. Nu ben ik al verschillende zaken langs geweest maar nergens is dus die wol verkrijgbaar.
Wie o wie heeft toevallig nog wat van deze wol over of weet waar het nog wel verkrijgbaar is? (in Zuid Holland). Ik vind het zo jammer dat ik de trui nu niet kan afhaken. Het gaat om deze wol:
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.zeemanshop.com/products?utf8=%E2%9C%93&search=royalZe geven hier tijdelijk niet leverbaar aan, dus misschien komt hij binnenkort weer ?!?
|
|
![]() |
|
elizabethh ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
Ik kan je helaas niet helpen...
Maar ik wil van de week wel even bij ons bij de Zeeman kijken (Sliedrecht).
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
Ik ben vandaag bij de zeeman Franeker wezen kijken maar het was er niet jammer genoeg
|
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
bij onze zeeman ook niet helaas, bollenstreek
|
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Ik heb wel zo'n bol, zonder wikkel. Ligt hier al minstens een jaar, maar volgens mij is het dezelfde soort.
Als je hem wilt, doe dan maar even je adres in een pb. |
|
![]() |
|
Nikaatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 124 |
Hoeveel bollen heb je nog nodig? Ik wil morgen ook wel even kijken hier in Nijmegen.
|
|
![]() |
|
lidy* ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Ik zal het weekend even voor je kijken hier (Houten).
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
ik heb net een bol voor je gekocht,wil je nog?
|
|
![]() |
|
Nikaatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 124 |
Hoi, ik heb twee bollen voor je gekocht en je hier ook al over gemaild. Als je ze wilt stuur ik ze naar je op. Ze kosten samen 3,60. Als je ze niet meer nodig hebt dan hoor ik het ook graag, dan breng ik ze terug.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Voortaan kun je beter op de wikkel kijken wat ze adviseren, het is al gauw 4oo gram voor een trui in maat 128. En deze wol was ook leuk te combineren met een andere rode of blauwe.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Hoi Auk!!! zie dat je pas online bent geweest ..Wil je de wol nog!!!!!!!!!!!!!
|
|
![]() |
|
Auk ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Fijn dat een aantal mensen voor me gekeken hebben of er nog wol te koop is bij Zeeman. Mijn dank is groot.
![]() Ik ben zo blij! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |