Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon korte mantel nr.599

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
catrien67 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer catrien67 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon korte mantel nr.599
    Posted: 18 November 2013 om 11:42
hallo,
ik heb een vraag over de bies van de mantel.zijn de biezen achter niet gelijk met die van de voorkant?. en ik wil een gewone mouw breien, wat is dan de lengte en hoeveel steken moet ik opzetten?
ik hoop dat iemand mij een antwoord hierop kan geven, 
met vriendelijke groet, catrien
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2013 om 11:55
ik denk toch echt dat je wat meer moet opschrijven, er staat korte mantel nr. 599, ik zou niet weten welke je bedoel en ik heb zelfs mijn glazenbol er bij gepakt maar ook zij weet het niet , dus misschien handig als je wat van het patroon erbij zet, ik denk dat er dan genoeg dames zijn die je kunnen helpen   
Back to Top
catrien67 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer catrien67 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2013 om 12:38
hallo,
mijn excuus, ik heb vergeten om te vermelden om welk patronenboek het gaat. het is het boek van bergere de france 2012-2013 (wordt ook uitgegeven door m en m wol) het gaat om patroon korte mantel 599. de vraag is of de biezen  op gelijke hoogte of ongelijk (voor en achter) komen te zitten? groetjes catrien
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2013 om 13:05
Ik denk dat we hier nog niet veel verder mee kunnen .
Is het dat patroon met ronde panden ??
Dat is wat ik op het internet kon vinden

Dan is het een patroon niet te downloden

Als het boek niet bij een van ons in bezit is kunnen we er niet veel mee.
Misschien kun je nog wat meer van je patroon hier neerzetten  
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.437 seconden.
Lang Yarns