Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Garen voor warm weer

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
sophievk View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sophievk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Garen voor warm weer
    Posted: 31 Oktober 2013 om 12:56
Ik wil een babydekentje breien voor iemand die rond de evenaar woont (dus altijd rond de 30 graden, maar binnen wel airco). Welk materiaal/dikte van het garen kan ik hiervoor het beste gebruiken? Ik heb nog geen patroon of garen uitgezocht, dus dit ligt nog helemaal open.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 18:46
nou geen dikke wol in ieder geval!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 18:59
IK zou voor lichte katoen gaan en me in de handwerkwinkel laten adviseren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
sophievk View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sophievk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 19:15
Bedankt voor het advies. Ik dacht eerlijk gezegd dat dit een forum is van een online handwerkwinkel en dit was dus eigenlijk mijn vraag naar advies om vervolgens online te kunnen bestellen. Gaat toch niets boven de 'bricks' he Smile? Op naar een echte winkel! Thumbs Up
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 19:25
Je zou Renske van de hobbydoos een mail met vraag om advies kunnen sturen. Maar zelf voelen is toch het beste, stel dat het gruttig aanvoelt bij het haken, jakkie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 21:21
Ik zou half katoen, half synthetisch kiezen, is niet zo zwaar als katoen en toch nog redelijk luchtig. Ben een paar keer rond de evenaar op vakantie geweest en als je ziet hoeveel die kleintjes daar aan hebben maakt het niet zoveel uit denk ik.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns