Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

drops alpaca silk hoeveel heb ik nodig?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: drops alpaca silk hoeveel heb ik nodig?
    Posted: 02 November 2013 om 22:33
Ik ben helemaal weg van de Alpaca silk van Drops, maar er zijn geen patronen bij vermeld. Wel wordt op de website dan verwezen naar patronen in garensoort C.
Daar heb ik wel wat leuke patronen gezien, maar ik weet niet hoe ik uit moet rekenen hoeveel Alpaca Silk ik dan nodig heb.

Bijvoorbeeld een patroon waarvoor 600 gr DROPS BOMULL-LIN nodig is. 
Hoeveel  Alpaca Silk heb ik dan nodig. Kijk ik naar het aantal gram per bolletje of naar de lengte?  Confused

Kan iemand mij wat tips geven?
Back to Top
Jennypenny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jennypenny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2013 om 23:12
Ik ben niet zo,n ster in breien,maar volgens mij moet je naar de looplengte kijken.
Maar er zijn hier zat dames die het beter kunnen uitleggen
Groetjes jenny
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2013 om 08:40
Je moet dan kijken hoeveel meter er op 50gr Alpaca silk zit en hoeveel meter er op bomull lin zit

Dit aantal meters moet overeen komen . Voor de zekerheid zou ik dan altijd een bolletje extra nemen .

Beter mee verlegen dan om verlegen .

Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2013 om 17:55
Geweldig, dank jullie wel. Nu kan ik gaan bestellen Big smile
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.421 seconden.
Lang Yarns