brei-ring of brei-plank, wat is het verschil |
Reageer ![]() |
Autheur | |
_Majka_ ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 22 Juni 2013 Locatie: Utrecht Status: Offline Points: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 November 2013 om 00:18 |
Ik zag laatst ergens breiringen en breiplanken, maar ik vroeg me af of er een wezenlijk verschil is tussen de ring en de rechthoekige loom met wat je er mee kan maken. Ik heb al op internet lopen zoeken maar krijg die vraag niet beantwoord. Het lijkt er op dat je op beiden mutsen en sjaals kan maken en rechte lappen. Klopt dit? Zijn er projecten die je specifiek op een ronde of een rechthoekige, of maakt dit helemaal niets uit?
groet, Maaike |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op de Telegraaf = vrouw - zelfmaakmode wordt een poncho gebreid op een breiplank en de col ervan op een breiring. De poncho bestaat uit twee rechte lappen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik heb beide liggen maar nog niet gebruikt.
Bij de ronde zet je de steken naast elkaar op, bij de rechthoekige zet je de steken geschrankt op ( bv nr1 vanonder, nr2 vanboven, nr3 vanonder, nr4 vanboven,.....)
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |