drops patron vest met knopen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
oury ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 17 November 2013 Locatie: Brasschaat Belg Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 November 2013 om 13:46 |
drops patroon: vest met knopen. Word heen en weer gebreid op rondbreinaald. Moet ik aan ieder einde van de naald de draadjes afknippen of bestaat hier een andere techniek voor?Merci!
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb geen idee wat voor patroon je bedoelt. Maar als het met meer kleuren wordt gebreid, neem je de draden meestal losjes mee, óf achter het werk óf aan de zijkanten. Later zul je wel een boord moeten aanbreien voor de knopen, toch? Dan zie je die draadjes niet meer.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoezo draadjes afknippen? Je kunt op een rondbreinaald gewoon heen en weer breien. Men geeft een rondbreinaald vaak aan omdat er heel veel steken op de naald komen. Als dat niet het geval is kun je waarschijnlijk ook met gewone naalden breien als je dat liever wil. Ik weet niet welk patroon je bedoeld, kan er dus verder niets over zeggen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |