Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon meisjesmuts

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
anna34 View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer anna34 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon meisjesmuts
    Posted: 30 November 2013 om 19:52
Dag allemaal,

Ik heb een mooie col gebreid voor mijn dochter met wibra wol naald 10, rondgebreid. Ik hoop dat ie ook mooi blijft in het dragen.Ik wil er wel een muts bijmaken, maar ben wel een beginner. Ik zou wel weer mijn fijne knit pro breinaalden willen gebruiken. Ik zoek me alleen naar naar een patroon dat als beginner leesbaar is. Weten jullie misschien een leuk patroon MT meisje zes jr. Gehaakt mag ook, maar we
Met nr 10.Een beanie wordt wel gewaardeerd hier.

Anna
.
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2013 om 20:01

op onderstaand blog vind je  patronen van gehaakte mutsen, er staat ook een tutorial aan de rechterkant over het passend maken van een muts

Crejann
Back to Top
anna34 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer anna34 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2013 om 12:40
Dank!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.387 seconden.
Lang Yarns