Sterrensteek rondhaken hoe? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Ghiano ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 16 April 2013 Status: Offline Points: 94 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 December 2013 om 09:53 |
Hallo Allemaal,
Ik ben bezig met een Hoooked tas te haken.. In het patroon wordt verwezen naar een filmpje van echtstudio betreffende de sterrensteek. Na lang proberen is die me gelukt, althans het eerste deel, in het filmpje staat de steek uitgelegd middels een recht lapje, maar doordat ik de tas in het rond haak zou ik eigenlijk met de halve stokjes terug moeten haken, klopt dat? Of moet ik gewoon doorhaken en de zo de halve stokjes maken. Ik hoop dat iemand mijn vraagstelling begrijpt en mij kan helpen! Het gaat dus over rondhaken met de sterrensteek.. Alvast bedankt! |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
linkje of een foto? Het zegt mij niets.
|
|
![]() |
|
iepie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Volgens mij kun je gewoon doorhaken. Er is geen reden volgens mij om je halve stokjes er andersom op te willen zetten, gewoon lekker dezelfde kant uit blijven werken dus.
|
|
![]() |
|
Ghiano ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 16 April 2013 Status: Offline Points: 94 |
Dank voor jullie reacties. Vroeg me alleen nog een ding af.. Ik haak de tas eigenlijk van binnenuit, moet ik de tas dan draaien als deze gereed is? Want de sterrensteek is aan de binnenkant eigenlijk duidelijker te zien.
|
|
![]() |
|
iepie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Ja, in dat geval is de binnenkant de goede kant (en die zou dus aan de buitenkant moeten zitten).
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |