Etiketten |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Nancy ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1009 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Januari 2012 om 12:19 |
Hallo allemaal,
Zo dat is lang geleden. Er is hier veel gebeurt en heb niet stil gezeten. Ik ben opzoek naar een firma die labels maakt met aan de ene kant een logo en aan de andere kant wasvoorschriften. Misschien kunnen jullie mij helpen of hebben jullie een idee. Alvast erg bedankt. Wil je zien wat ik zoal heb gedaan de laatste tijd neem eens een kijkje op www.desmitse.eu |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gezellig dat je er weer bent!
Je leuke dingen gemaakt |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Market textieletiketten al geprobeerd? Je kunt ze googelen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Nancy ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1009 |
@ Magtelt, daar heb ik een prijs opvraag gedaan. Heb jij
daar toevallig ervaring mee? Dank je wel voor het mee denken. Gr Nancy. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Nee helaas ik doe niet aan etiketjes, ik zag hem op google nar aanleiding van je vraag. Misschien kunnen ze je een monster sturen. Je moet toch weten van soorten letters enzo.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |