lanarte merklap |
Reageer ![]() |
Autheur | |
marian.r ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2014 Locatie: rotterdam Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Januari 2014 om 11:19 |
medio 1990 heb ik een merklap gekocht van lanarte. hij was te koop in twee variaties. antiek rood en antiek groen, maar zeer tot mijn spijt staan de kleurnummers er niet bij. het gaat in deze om DMC splijtgaren is er toevallig iemand die dit borduurwerk ook heeft gemaakt en de kleurnummers weet ???
ik heb de distributeurs van lanarte in nederland en belgie al gemaild, maar ze kunnen me niet helpen. misschien een van de forum bezoekers??? ik wil hem weer gaan maken, maar bij voorkeur in de originele kleuren groen |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
marian r
Ik denk dat dit heel moeilijk gaat worden .Ook al zou je de nrs hebben . De oude DMC nrs corresponderen niet meer met de nieuwe Ik weet niet of je nog draadjes over hebt ? Je zou dan naar een goede handwerkwinkel kunnen gaan die alle kleuren op voorraad heeft en vragen of je het in de zaak uit mag zoeken . Er heeft er dacht ik ooit een op de Pannekoekstraat ?? gezeten . Vroeger had DMC een kleurenkaart van echte draadjes als ze die hebben zou je het daarmee kunnen proberen . Heb je al op marktplaats gezocht ??? . |
|
![]() |
|
marian.r ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2014 Locatie: rotterdam Status: Offline Points: 3 |
de zaak die bedoeld word zit op de goudsesingel, en helaas..... ik heb geen draadjes meer. dus het word zoeken naar de beroemde speld in de hooiberg
|
|
![]() |
|
Molemieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Misschien een oproepje plaatsen in het borduurblad ofzo??
|
|
![]() |
|
Gerbera ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Heb je het al gevraagd op het prikbord borduren?
|
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |