Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haken, welke steek is/steken zijn dit?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haken, welke steek is/steken zijn dit?
    Posted: 02 Februari 2014 om 13:25

Leuke vaasjasjes vind ik dit: http://elisabethandree.files.wordpress.com/2012/10/elisabeth_andree_-_4vazen_9501-scaled1000.jpg Wie weet hoe je dit patroontje maakt? Ik bedoel de grote gedeeltes, wit, lime, grijs, niet de randjes. 't Is vast niet zo moeilijk, maar ik weet veel te weinig van haken om dat te herkennen.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2014 om 13:50
hoi,
ik denk, beginnen met een sliertje lossen dan 1 stokje 1losse 1overslaan 1 stokje enz.
succes!!
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2014 om 13:50
Is dat geen vaste? Of misschien een half stokje.?
Allebei even proberen en dan kijken wat erop lijk.
Ik ben ook geen doorgewinterde haakster hoor,maar zo zou ik het proberen
Groetjes jenny
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2014 om 14:06
Volgens mij zijn het vasten (hoewel ook ik twijfel over halve vasten) en dan denk ik dat er niet in de steken maar tussen de steken is gehaakt. 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2014 om 14:20
Ik denk ook dat het vasten of halve stokjes zijn. Volgens mij zijn er ook geen lossen tussen. Het is gewoon heel krap gehaakt zodat het heel strak om de vaas zit. Daardoor denk ik dat je het gaatjes effect krijgt. Gewoon proberen. Wordt het toch anders en bevalt het je, heb je gelijk een nieuw patroon uitgevonden.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2014 om 14:38
volgens mij gewoon vasten
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2014 om 15:18
Bedankt allemaal! Op m'n to-do-lijstje en dan inderdaad maar eens proberen! 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns