Dubbel Saskia garen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 Januari 2014 om 10:16 |
Ik heb een mooi patroon van een poncho gekregen voor naald nr 7. Als je Saskia garen van de wibra dubbel breit komt dit dan overeen met garen voor dit patroon?
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
misschien eens een proeflapje maken en kijken of het niet té strak/hard is...
maakt een groot verschil als je los of strak breit :-) |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
zakdoek ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Ik heb eens een sjaal gebreid met 2 draden Saskia, maar dan op naald 10. Hij was wel heerlijk soepel. Ik denk dat het met naald 7 een beetje een stijve plank wordt.
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Kwestie van verschillende naalddiktes uitproberen en kijken en voelen wat het mooiste is.
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Dank jullie wel.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |