Tas voeren |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Denice ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juni 2014 Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 Juni 2014 om 19:21 |
Hallo,
Ik heb op internet een hele mooie tas gekocht, maar nu zit de voering helemaal los. Ik kan hem dus helemaal omhoog halen. Is er een mogelijkheid dat ik dit vast of deels vast kan maken? Groetjes Denice
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14137 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat is een kwestie van puzzelen. Met in je handen met naald en draad de tas in en dan zo ergens iets proberen vast te zetten. Bv voeringstof aan een naadje van de tas dat je kunt voelen. Je kunt het ook heel moeilijk doen. Voeringnaad een stukje loshalen, door de opening een geschikt plekje zoeken, vastnaaien en dan voering weer netjes dichtnaaien.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |