|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Jennna ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 23 Mei 2009 Status: Offline Points: 1 |
![]() Posted: 23 Mei 2009 om 18:08 |
Hoi! Ik ben bezig met het haken van een tas (drops nro 69-26). Hierin zit het popcorn patroon. Ik ben een beetje in de war. Er staat: 2 l, sla 2 v over, 4 stk in de volgende v, maak een popcorn zoals hierboven bechreven door de 4 stk te haken en daarna de laatste doorhaling door alle stk te maken. Moet ik dan eerst 4 gewone stokjes doen, dan een popcorn en dan weer 4 gewone stokjes enz? Of zijn het alleen maar popcorns? Verder staat er eerst 2 lossen haken en daarna een stokje. Dan krijg je dus 5 lossen achter elkaar. Of begrijp ik dit verkeerd? Ik hoop dat iemand kan helpen! Groetjes jenna |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23735 |
![]() |
Ze bedoelen dat je die 4 stokjes niet helemaal tot en met de laatste doorhaling afhaakt, je houdt ze op de haaknaald en maakt bij de vierde een doorhaling door alle lussen. Dan heb je en soort bobbel die ze een popcorn noemen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
giggle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1463 |
![]() |
Op deze site: http://www.nexstitch.com/v_popcorn_stitch.html staat een filmpje. Misschien heb je hier iets aan. |
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |