Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nog allemaal af te maken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nog allemaal af te maken
    Posted: 04 Augustus 2015 om 10:07

Hebben jullie ook nog van die werkjes liggen die jullie nog moeten afmaken?? haha
Zoals jullie zien heb ik nog veel af te maken ( en dit is belangen nog niet alles),dus ik ga maar eens snel beginnen.

Groetjes,
Stephanie
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2015 om 10:12
Heeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar!!!!!!!!!!! LOL

Het ziet er wel allemaal leuk en fleurig uit hoor! Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2015 om 10:56
ook voor mij heel herkenbaar, kom regelmatig iets tegen waarvan je denkt; o ja moet/mag ook nog af!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2015 om 12:15
sjaans dat het kleine gemakkelijk opbergbare creaties zijn.
Als er zo veel dekens bv zouden liggen zou de foto er heel anders uitzien.

Ik heb dus 2 dekens zo liggen en ben gisteren stiekem begonnen met sokken
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2015 om 12:53
Dat zou niets voor mij zijn. Ik ben altijd maar een tijdje met dezelfde hobby bezig, dan zou er kans zijn dat het jaren er zo bij ligt. En dan heb ik het ondertussen alweer weggegooid Embarrassed
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2015 om 13:59
Tja....ik kan er ook wel wat van.

http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2015 om 14:15
die aap ziet eruit of hij elk moment je banaan kan jatten en toch istie nog niet klaar??

nee, ik heb het niet (meer)
vroeger lag mijn hele huis vol met 'niet-af' maar sinds een paar jaar heb ik dat mezelf verboden. Ik heb n enkele keer wel n paar werkjes onder handen, een trui waar ik alleen in wachttijd aan brei, een balkon-breiwerk, een gallerij spinklus, en n 'tv'-breiwerk. grappig is die want ik heb geen tv LOL
maar regelmatig komt er n periode dat ik pas aan wat nieuws mag beginnen als alles wat r ligt klaar is; in zo'n periode ben ik nu.
daarna ga ik kindertruien breien en natuurlijk moeten die zo snel mogelijk af!
ik heb nu minder vaak de kick van het 'iets nieuws beginnen', maar vaker de kick van een tevreden afronding Smile

kom op kuukuuStephanie en Marileen en wie er ook last van heeft, even streng zijn voor jezelf levert je heel wat op !

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2015 om 15:22
Ik probeer ook van het probleem af te komen, maar nog steeds niet gelukt !!!!!
groetjes geesje
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2015 om 21:04
Haha, een hele collectie voor de to do lijstLOL.

Zo heb ik het een en ander liggen waarvan ik, toen het bijna af was, bedacht dat het toch niet was wat het wezen moest. Alles ligt bij elkaar in een grote doos om eens uit te halen wanneer ik even niets te doen heb Ermm
Maar ja, een full time baan, huishouden, mantelzorg, geweldig leuke kinderen en kleinkinderen én een leuke hobby, dan komt het nooit voor dat ik even niets te doen heb.

Waar regels zijn stopt het denken (bron: Omdenken)
Back to Top
HakenAllerleiCuracao View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer HakenAllerleiCuracao Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2015 om 21:12
haha, lekker herkenbaar, hier heb ik ook nog een mand staan met allerlei dingen die niet afgemaakt zijn, poppen zonder kleding, knuffels zonder armen, halve mandala's. ik probeer nu steeds eerst iets af te hebben voordat ik aan iets nieuws begin. De mand zoek ik af en toe eens uit om dan te besluiten er nog maar even mee te wachten :)
http://hakenallerleicuracao.blogspot.com/

https://www.etsy.com/nl/shop/DushiAmigurumi?
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2015 om 13:19
Het ziet er allemaal leuk uit. Ik zorg er voor dat ik dit probleem niet heb. Succes.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns