Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Poezen van Mala patroon.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Poezen van Mala patroon.
    Posted: 10 September 2014 om 11:30

Hier nog 1 foto van alleen de poezen.
Ik kreeg het niet voor elkaar om ze samen in 1 post te plaatsen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 11:34
Geerlig, geen fotootjes ni meer plaatsen want ze worden kleiner en kleiner
misschien dat je dan denkt dat de mandjes ook kleiner kunnen dan, maar dan kom je bedrogen uit.
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 11:52
Die zijn leuk!!
december2011

Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 11:53
Hartstikke leuk net als al die andere figuren van Mala Design!
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 12:17
Sorry Bep ik snap je berichtje niet zo goed. Ik moet de foto's toch verkleinen voor ik ze op het forum zet?
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 12:30
De foto is nu wel erg klein!
Jammer, wat mij betreft beter te groot dan te klein, zodat je de creaties goed kunt bekijken.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 12:33
dat weet ik niet of ze verkleind moeten worden, ik weet alleen dat deze foto nog kleiner is dan de vorige en dermee dat ik zei, geen foto's niet meer plaatsen want ze worden kleiner en kleiner. Seffes heb ik nog een vergrootglas nodig bovenop mijn bril (en dat heb ik niet in huis en dan moet ik naar de winkel maar dan heb ik wel iets om op te schrijven bij 'mijn aankopen')
Back to Top
momopoyolo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer momopoyolo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2014 om 17:44
Originally posted by Geerlig Geerlig wrote:

Sorry Bep ik snap je berichtje niet zo goed. Ik moet de foto's toch verkleinen voor ik ze op het forum zet?

Maar deze staat op Tinypic.com en is daar
http://i62.tinypic.com/15e78g4.jpg
100 x 75 pixels en dat is inderdaad wel heel erg klein !

Groetjes van Ric,

http://riccreaties.wordpress.com/
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 11:11
Ze lijken me super, maar eerlijk gezegd kant ik ze niet echt goed zien.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 19:30
Wat zijn ze leuk!
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 20:57
Ik zal voortaan geen foto's meer verkleinen. Dit project is nog niet afgerond dus betere foto's volgen nog.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns