gehaakt hoedje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3634 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 September 2014 om 08:22 |
![]() gisten kwam ik dit leuke hoedje tegen tijdens mijn zoektocht naar patronen op ravelry en dacht die ga ik even maken zo gezegd zo gedaan ik in mijn grote wol/katoen voorraad gekeken (dat is zo fijn aan een grote voorraad je kunt zooooooooooo veel kiezen en je hoeft de deur niet uit hihi) haaknaald opgezocht en haken maar en dan kom je toe de conclusie dat is wat klein valt maar ja uithalen dat heb ik al zoveel gedaan vandaag niet ik wil wel resultaat zien dus gauw afmaken en vandaag een nieuwe opzetten met een grotere haaknaald en dan hopen dat ie naar het zin is met vriendelijke groet van nia |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14144 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
NIA, snik, snik, ik wil dat leuke hoedje zien!!!
Ik schijf dit, plaats het en wat zie ik, een hoedje dat er eerst niet was. Is dit een goocheltruc??? Dus bericht wijzigen!! En het is inderdaad een leuk hoedje. Leve de wolvoorraad!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3634 |
ja is had het hele verhaal neergezet en toen ik het plaatste zag ik ook tot mijn verbazing ..... geen foto
o o dacht ik toen vergeten de foto neer te zetten gauw naar bericht wijzigen inderdaad en huup huup barba truc de foto stond al klaar om te plaatsen dus toen zag je ineens wel een foto grappig toch en wat leuk dat je al zo snel reageerd dank je wel groet van nia |
|
![]() |
|
iepie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Wat een schattig hoedje!
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Mooi en wat heb je dat snel gedaan!
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14144 |
"en wat leuk dat je al zo snel reageerd"Tja, ik was er toch, dus waarom wachten?
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
ha ha lolbroek
ik mag u wel groet nia |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23735 |
Het is een leuk hoedje en als het zo snel gehaakt is, is het geen probleem een tweede te haken.
Wat ik altijd heb, is dat er voor een bepaald project in mijn hele voorraad nou net niet de goede kleur zit. En dan moet ik er toch even voor op uit. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Wat zielig voor je Magtelt. Daarbij waarschijnlijk ook nog de pech dat er nog een paar andere mooie kleuren in de winkel waren die je echt niet kon laten liggen voor als.....
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Ontzettend leuk en ook de kleur vind ik geweldig! Ik houd wel van paars.
![]() |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Hartstikke leuk hoedje en fijn toch die voorraad....
![]() |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
das een heel gezellig hoedje!
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Wat een leuk hoedje. Ik ben gek op hoeden, al heb ik er zelf geen, raar genoeg.
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Leuk hoedje Niania
|
|
![]() |
|
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Heel leuk. En als hij jou te klein is dan kun je er vast een kleine meid ergens blij mee maken.
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Erg leuk hoedje
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
oooooo wat een leuk hoedje
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
leuk hoedje
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12167 |
mooi hoedje, en rekt die niet een beetje zodat hij zeker niet afvliegt?
of is hij veels te klein? |
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Een mooi hoedje!
|
|
Grx
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |