poppetje |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14144 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Weet je inmiddels wie Lagerfeld is? Als je mij de foto stuurt, zal ik hem proberen voor je te plaatsen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23735 |
De DVD ligt nu bij Action, het is een Tim Burton film. Hij maakt veel animatiefilms voor oudere kinderen en volwassenen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
MVerm ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 03 November 2013 Status: Offline Points: 72 |
denk ik? en wat bedoel je met film welke film? groetjes maarten |
|
![]() |
|
MVerm ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 03 November 2013 Status: Offline Points: 72 |
deze is beter denk ik.
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23735 |
Wel, op het eerste plaatje staat een poppetje. Dat is de hoofdfiguur uit de film "9" van Tim Burton. Google hem maar, dam zie je wie ik bedoel. De film gaat over speelgoed in een apocalyptische wereld.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ja dat weet ik dat was de aanleiding...
en is dat lagerfeld? |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12167 |
dit is idd Karl Lagerfeld.
een beroemde modeontwerper en ik denk dat die ook met poppetjes of zo te ontwerpen, is begonnen. |
|
![]() |
|
Wat heeft Karl Lagerfeld nou te maken met Tim Burton? Tim is regisseur van diverse films, hij is getrouwd met Helena Bonham Carter (Bellatrix uit Harry Potter). Hij heeft veel films gemaakt met Johnnie Depp en een aantal horror tekenfilms. Iemand liet een figuur uit de film 9 zien en ik gaf de tip, dat die film nu bij Action ligt.
Over Karl Lagerfeld heb ik niks gezegd. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
hahaha. Ik moest ook nog een keer overlezen om nu nog te snappen waar jullie het over hebben.
Wat ik er van begrijp; maarten heeft een poppetje uit uit film 9 gemaakt. helaas heeft hij er weinig uitleg bij gegeven. Als je de film niet kent, dan zie je er ook niet een popje in. Magtelt heeft van deze film een dvd bij action zien liggen.En geeft uitleg waar de film over gaat. Bep ziet in Maarten een kleine Karl Lagerfeld (modeontwerper)schuilen. Heb ik het nu duidelijk?? |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
Lagerfeld heeft wel Barbiekleding ontworpen, maar wat dat met een griezelfilm te maken heeft? Tenzij je griezelt van Barbie.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12167 |
jep. hij heeft nummer 10 gemaakt en een naam gegeven en een link naar de trailer van de film doorgegeven. en lagerfeld moest hij goegelen en hij heeft hem gevonden.
|
|
![]() |
|
in een klap goed!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |