Mochi en vulling |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | ||||
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties.
Graag gedaan. Jij bedankt voor je hulp bij puntjes waar ik enigszins vast zat.
Goed plan. Sinds kort ben ik "Bewapend" met een echt lijmpistool. Lijkt me geen gek idee om dat even te gebruiken.
Jij maakt er helemaal een feestje van... 't waren maar 8 toeren (maal 150 steken) hoor :)
Over mijn nichtje maak ik me niet zoveel zorgen, wel over haar moeder (mijn zusje), die heeft nogal eens wat weg van Hyacinth Bucket (sorry, Boekeee), alles moet vooral mooi en duur ogen.... Maar goed, ik ben sinds juli werkeloos geworden, dus moet ik ook een beetje beknibbelen op uitgaven... (hoewel garen ook niet echt niets kosten :) Heb er in ieder geval een hoop schik aan gehad. |
||||
![]() |
||||
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1765 |
|||
Prachtig gewoon
![]() |
||||
![]() |
||||
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14144 |
|||
Neeeee, niet met lijm. Vastnaaien met een nette flanelsteek. Was dat??? googel!!!
Het is inderdaad heel belangrijk dat mamma het mooi vindt, anders wordt het niet gebruikt of gedragen als het om kleding gaat.
|
||||
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
||||
![]() |
||||
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
|||
Goed plan, maar ik denk dat lijm beter gaat werken.
De etui zit namelijk om een stevige plastic fles heen. Ik moet er niet aan denken dat rondom te moeten gaan vasthaken... Dan gaan mijn handen vast heel zeer doen. Wat betreft het kadootje... Ik weet dat het nichtje een sterke eigen wil heeft voor wat ze mooi vind en aangezien ze mijn tas al een keer in bijna klaar toestand gezien heeft en daar heel enthousiast over was, vermoed ik dat ze haar eigen ook erg leuk gaat vinden. |
||||
![]() |
||||
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
|||
Leuke tassen en etui. Knap hoor.
|
||||
![]() |
||||
koffiebuikje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
|||
je schreef dat je nog een patroontje zocht voor een portomoneetje
http://echt-studio.blogspot.nl/2014/05/gratis-haakpatroon-mini-portemonneetje.html en het beugeltje is bij hun bijna net zo duur als een ritsje maar nu je de rits zo mooi in de etui heb gezet zal dat geen probleem zijn he misschien heb je hier wat aan maar ik vindt het toch een hele mooie collectie om trots op te zijn |
||||
![]() |
||||
Geotje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
|||
Mooi geworden allemaal! Ik denk dat er een klein meisje heel trots naar schoolgaat straks.
|
||||
![]() |
||||
|||
Mijn dank is groot. Ik denk dat ik die even ga bestellen, zie er echt heel leuk uit. |
||||
![]() |
||||
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
|||
Heel mooi allemaal.
|
||||
Grx
|
||||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |