tipsjaal corner to corner fenna |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 1765 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wow, prachtig!!!!
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12167 |
ja en nu ga ik dus 'proberen' een wintertrui te haken in deze steek maar met andere fenna.
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Heel mooi gedaan ook de kleuren zijn heel mooi
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Creananske ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
Ooooooo, deze is mooi!
De kleuren ook... Denk als ik deze voor mijn mams maken zou ze ook wel heel content zou zijn... Is een echte koukleum geworden . Het moet binnenshuis bijna de hele tijd 25° zijn... Of ze bibbert van de kou. Vorige jaar aug...begonnen met hemo en ze liep hele dagen rond met dikke wolle wanten aan. |
|
Groetjes Creananske
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12167 |
Doen Creananske!
1. Haakt vlotjes weg 2. Vele kleurtjes en maar 10 draadjes in te stoppen (als je 4 bolletjes gebruikt) 3. Niet moeilijk om 'aan te doen' 4. Heeft ze het te warm kan het op de knieën 5. De belangrijkste : je maakt er iemand blij mee en je bent weer van wat wol af. ![]() Dus 5 goede redenen zou ik zo zeggen |
|
![]() |
|
Creananske ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
Zal ik zeker doen... Heb net wat filmpjes gevonden en toegevoegd aan m'n pinterst... (heb er nog leuke filmpjes staan bij breien en haken) Lijkt me inderdaad niet moeilijk... Zal een beetje volgen zijn in het begin... ![]() Dat ik geen uitschuivers krijg en er iets anders van maak ... ![]() Proest. ![]() En met fenna gegarandeerd dat die niet zal prikken in je nek,he... Ook belangrijk... en zal het maar niet zeggen dat ze hem ook op haar knietjes leggen kan of ze wil er nog eentje ![]() Merciekes voor de tips... Mijn pinterest kun je vinden rechts op m'n blog... www.creapicobello.blogspot.com |
|
Groetjes Creananske
|
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Heel erg mooi gedaan.,bep
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5791 |
heel mooi geworden
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |