mijn wonden gelikt! en hoppa! |
Reageer ![]() |
Autheur | |
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 April 2014 om 19:21 |
Tsjonge,ik was best nerveus voor de markt waar ik op zou gaan staan,heel veel complimentjes gehad,maar kopen ho maar.4 dekentjes ,een tasje en wat vogeltjes verkocht,verder ales weer mee naar huis.En nu?? had de afgelopen maanden inspiratie genoeg( voor die leuke markt).Had nog steeds een half gordijn liggen voor mijn hobbykamer(idee,geloof van Karin aan de haak,of van Haakmaaraan)Het is fantastisch geworden,helemaal mijn kleurtjes. en ben ook weer lekker bezig,maar moest wel even mijn wonden likken. |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mooi hoor en laat je niet ontmoedigen, de paar mensen die wat gekocht hebben die waarderen nog echt handwerk toch
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
gewoon lekker verder gaan!!!
op de kinderboederij markt idem dito, kijke kijke nie kope. en t rare was, t meest rare ding was t eerste weg en andere veel leukere bleven staan terwijl t echt niet duur was! |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Ik had vlak voordat ik ging nog 3dekentjes.gebruikt.in de tas erbij gegooid.die heb verkocht en inderdaad de mooiste tasjes en portemoneetjes niet. Nou.laat die verjaardagen maar komen...kadootjes genoeg.haha
|
|
![]() |
|
omajan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Prachtig gordijn ook helemaal mijn kleuren.
Dat je niet zo veel hebt verkocht is wel jammer, misschien op verkeerde plek waar mensen niet zo'n oog hebben voor mooi en bewerkelijk handwerk. |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
prachtig!
|
|
![]() |
|
Bittersweet ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1219 |
Mooi hoor!
|
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Wat een prachtig gordijn zeg.
Zou echt iets zijn voor bij mij in de keuken. Alleen dan wel met andere kleuren. Gewoon nieuwschierig, zelf verzonnen of volgens patroon?? |
|
![]() |
|
nee,het idee komt van Karinaandehaak en het patroontje is Drops Design nr 138-32.
|
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Ben even bij het patroon wezen kijken.
Echt leuk. Maar hoe heb je dan de bovenkant gemaakt en bevestiging aan het raam? Stok, lussen? |
|
![]() |
|
Als je karinaandehaak gordijn googeld lees je hoe zij dat gedaan heeft. Zij kan het beter uitleggen.haha
|
|
![]() |
|
Oké helemaal super.
Dank je voor de tip ![]() |
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Tja... daar zat ik ook mee.
Iemand stelde voor dat ik mijn haakwerkjes moet gaan verkopen... Als ik de materiaalkosten verreken en stel dat ik één euro per uur dat ik er aan gewerkt heb reken, dan zijn veel van die creaties absoluut onverkoopbaar. Dan haak ik ze liever als cadeautje voor vrienden en familie. |
|
![]() |
|
Molemieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Wauw heel mooi. Jammer dat je niet veel verkocht had.
|
|
![]() |
|
momopoyolo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 640 |
Markten is een hobby apart!
Ik doe het wel eens samen met mijn zus. Erg gezellig. We zijn altijd al blij als we de kraamhuur er uit hebben. |
|
Groetjes van Ric,
http://riccreaties.wordpress.com/ |
|
![]() |
|
Saskia Angelie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 Januari 2012 Locatie: Goudswaard Status: Offline Points: 669 |
Hier ook hetzelfde verhaal....,
Diverse markten gedaan. O wat mooi, kunstig, hoe doe je dat, etc. Ondertussen zit iedereen met z'n handen aan je spullen.... Verkopen....nee. Dus nu geef ik het voor een prikkie aan iemand die het echt waardeert wat je maakt!. Groetjes, Saskia
|
|
www.angelikastreasures.tk
www.kralenkettingen.tk www.angelikas-pictures.blogspot.nl |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14144 |
Ik weet nu wel zeker dat ik nooit op een markt ga staan. Ik geef het liever meteen weg. Als ik naar mijzelf kijk hoe ik reageer op zo'n kraam. Dan blijkt dat ik kijk hoe het gemaakt is en welke techniek gebruikt en zal zeker niets kopen. Dus redeneer ik: dan doen anderen dat ook niet.
Ik had mijn dreambird om en iemand vond hem mooi en wilde er wel een hebben. Ik heb haar gevraagd wat ze er voor zou willen betalen, dan zou ik zeggen of ik hem er voor wilde breien. Niets meer gehoord. Ik ben niet bereid een prijs te vragen om dan te horen dat het niet hoeft.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |